AnimeFans

Witamy na forum o M&A ^_^


Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Mirnar
2006-06-10 21:26:06

Detale skórzane i metalowe :


http://img369.imageshack.us/img369/1977/ryspog9ag.png

Mirnar
2006-06-10 21:03:19

1. Tkaniny :


Np.

http://img20.imageshack.us/img20/8189/materia6op.png


- najważniejsza zasada przy rysowaniu materiałów - MARSZCZĄ SIĘ i FAŁDUJĄ! jedne mniej, drugie bardziej, zależy od faktury.
- na rysunku mamy lekkie płótno, raczej jedwab. kiedy rysujemy np. len pamiętać trzeba o tym, że ma inną fakturę , jest również twardszy, inaczej się fałduje. podobnie z włóczką, etc.
- rysując materiały używamy miękkich lini, twardych tylko i wyłącznie wtedy, kiedy materiał jest poszarpany (ale wokół lini twardych zawsze musi być cień! inaczej rysunek wygląda nienaturalnie)




2. Pancerze:


Np. tutaj,

http://img122.imageshack.us/img122/3489/ryspog27eg.png


Jest tyle różnych pancerzy...każda rasa ma swój własny kształt, rodzaj, inne są materiały.zwykle jednak pancerze są zrobione z metali lub skóry:


Skóra: rysuje się jak tkaniny. skóra jednak o wiele mniej fałduje się, jest gładka i błyszcząca. czasem może być pokryta łuskami.

Metal: twarde linie, należy pamiętać o wrażeniu wypukłości. i nitach, lub innych łączeniach.



Jak coś jeszcze wytłumaczyć, to pisać ; P

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl